petak, 21. kolovoza 2015.

Back to school #2


Hey!
Evo ga drugi dio 
'Back to school'
Za ovaj DIY sam odlučila napraviti tri
jednostavne bilježnice :) Zašto?
Iz jednostavnog razloga jer većinom svi imaju iste bilježnice.
Zar to nije dosadno?

1.GEOGRAFIJA(PAPER TOWNS)
Potrebno:
-bilježnica
-škare
-šestar
-drvene bojice
-crveni i crni flomaster
-bijeli i plavi papir (A4)
-crna kemijska
-olovka
-vruće ljepilo
Na bijeli papir sa šestarom nacrtajte jedan veći i jedan manji krug.
Na njima nacrtajte kontinente kako god želite i svojim Zemaljma 
dodajte boju ;)
Na dnu plavog papira napišite predmet (u mom slučaju je to geografija)
i veću Zemlju zalijepite iznad 'natpisa'
Kada se to dobro osuši zalijepite papir na bilježnicu i odrežite višak papira :)
Okrenite bilježnicu i zalijepite drugi prazan plavi papir.
Kada se sve dobro osuši na praznoj strani bilježnice zalijepite manju Zemlju
Pošto se bilježnica zove 'Paper towns' na prednjoj strani 
zalijepite 'iglicu' koja predstavlja grad na papiru :)

2.KEMIJA(CUTE *___*)

Druga bilježnica je jakoo jednostavna ali opet preslatka :)
Potrebno:
-Bilježnica
-Papir s uzorkom (kakav god hoćete) i 
običan bijeli papir
-Crna kemijska
-Vruće ljepilo
Na korice bilježnice zalijepite papir s uzorkom
(s obje strane)
Kada se dobro osuši iz bijelog papira izrežite pravokutnik i na 
njemu napišite predmet.Zatim ju zalijepite na 
bilježnicu
Vrlo jednostavno ali super slatko :)

3.FIZIKA(MY FAVOURITE)
Ovo je zadnja bilježnica i meni osobno najbolja
Potrebno:
-Bilježnica
-Papiri s uzorcima(ako nemate mogu i neki časopisi)
 i bijeli papir
-Vruće lijepilo
-Ravnalo
-Selojtep
-Crna tempera
-Kistovi
-Paleta
-Škare
Iz ranih, šarenih papira izrežite jednake trokute (uzmite dimenzije
koje želite)
I posložite ih ovako:
Zalijepite ih i izrežite višak.
Trokutove prekrijte selojtepom da ih ne bi zamazali temperom
(ako ste spretniji nego ja ne trebate te)
Prostor između trokutova obojite
crnom temperom(ili bilo kojom drugom)
Kada se dobro osuši odlijepite selojtep i 
drugu stranu cijelu obojite u crno
I još za kraj napravite 'naljepnicu' na kojoj će pisati predmet
potom ju zalijepite na bilježnicu i to je to vaša bilježnica je gotova :)




Nadam se da su vam se ovi jednostavni DIY svidjeli i da
ćete ih isprobati za ovu novu školsku godinu :P


Mia :)






















Broj komentara: 6:

  1. Mia, imaš divan blog. Mnoogo mi se sviđaju ideje i mnogo si kreativna. Stvarno si me oduševila.

    Učlanila sam se u tvoj blog
    Pogleddaj moj blog i učlani se ako želiš
    milicamihaela.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se sviđa blog. Učlanila sam se, ako želiš pogledaj i ti mj blog i učlani se. Tek sam počela. Bila bih ti zahvalna jako. <3

    http://adnnaacorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelep blog,uclanila sam se bilo bi mi drago kada bi se i ti uclanila u moj <33

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši